CFW Baby!

Copenhagen fashion week og jeg er dødtræt… noget med en baby og noget med søvn, som vi ikke nævner mere her…

Neglelakken er fra Depend og er en lækker blokfarve i rød/orange, som jeg lige ville prøve af før jeg køber den i Essies udgave.. Den skaller meget let af også selvom der er Essie good to go overlak på…. hmf 😉 Så jeg regner med at investere i endnu en Essie snarest.

Jeg har fået et fantastisk gavekort idag til Amazing Space, som jeg glæder mig helt vildt til at benytte mig af snarest!! 🙂

Copenhagen Fashion week and I’m beat…something about a baby and sleep – or lack thereof…

The nailpolish from Depend – it doesn’t really last that long eventhough I put Essie good to go on top.

I got a giftcertifikate today for Amazing Space today… can’t wait to use it 🙂

Skriv et svar

