24.03.11

Hvis jeg ikke lavede indlæg, anede jeg ikke, hvad datoen er…. dage i barselsklokken flyder og Beeker og jeg storhygger.. fantastisk! 🙂

Mens Beeker snorker på altanen, er der hver dag tid til et indlæg… Jeg tror, vi er blevet tildelt et nemt barn og vi nyder det… der er selvfølgelig dage, hvor Beekermunden er dominerende, men alt i alt er han sgu et nemt og smilende barn.

Dagens outfit er en genganger og dét vil jeg ikke kede jer med, men lidt detajler skal i da have:

 

 

Skull barette from Pico

Rings from H&M, Essie’s Turqouise & Caicos and Per Hilo painting

Maja

Skriv et svar

