Tomatrød

Endelig fredag! Sagde damen på barsel… men idag skal vi besøge søde Jonathan på knap to uger – lækker unge med dejlige forældre!

Dagen igår blev krydret med lidt tomatrødfarve…

Outfit details: Blouse Zara, skirt and earrings H&M

Jeg er rigtig glad for blusen fra Zara, men har dog haft mine problemer med den… For det første kan den ikke vaskes… hmmm hvad sker der lige for Zara på det punkt? Og hvad sker der lige for mig, når jeg ALTID glemmer at kigge i tøjet for at se vaskeanvisningerne før jeg køber? Og før jeg vasker??? Jeg kom nemlig til at vaske den på 30 grader første gang og den krøb så meget, at jeg ikke har kunnet passe den før nu.. thank god for amning 🙂 Farven er super lækker, men selve stoffet tiltrækker pletter som bare f…… Er i også lidt slemme til at købe tøj, der nemt krøller, bliver plettet eller ikke kan vaskes? Tror, jeg har en lille Nynne gemt i mig på det punkt 🙂

Tak for de mange positive afstemninger på Beekers Pastis-besøg – jeg tager ham sq med på Michelin restaurant i NYC… Hvis i skal til NYC, så besøg Gotham Bar & Grill i West Village…. super, super lækker mad, fantastisk betjening.. kan ikke rose stedet nok 🙂

Maja

Skriv et svar

