DVF sample sale

Da vi var i NYC fik jeg en fantastisk besked fra en fantastisk veninde… Diane Von Furstenberg havde sample sale i selv samme uge, som vi var derovre. Det måtte bare tjekkes ud.

Køen var frygtelig lang, vi ramte lunch hour rush, men jeg var ikke skræmt, så jeg tog en flaske vand i hånden og tog plads i den bagende sol.

Som i kan se, gik køen helt rundt om hjørnet!

Jeg stod ved siden af en sød lægestuderende, der fortalte bredt og vidt og så gik den lille time, jeg stod i kø, hurtigt 🙂 Et lille fif til jer, der er så heldige at ramme et sample sale i NYC: tag en lille taske med.. ellers skal den afleveres i døren. Jeg havde heldigvis ved et tilfælde taget en lille taske med og kunne straks dykke ned i sample sale helvede. Der var sindssygt mange tøser, der havde fået samme idé! Priserne var fornuftige, men desværre var der ingen wrap dresses i farver eller med print. Jeg fik fat i en sort wrap dress, som jeg nok skal flashe senere.. Ud over det, fandt jeg en jakke, jeg allerede havde spottet i London og faktisk vist jer den her på bloggen. Hvor heldig kan man være!

 

Sat ned fra ca. 700 dollars til 125…lucky, lucky me. Den er super lækker og jeg eeeeelsker den 🙂

Så skal i til NYC, så meld jer til jeres favorit designeres nyhedsbreve et stykke tid før – så får i mulighed for at shoppe løs til ingen penge..

Maja

2 comments
  1. Betina said:

    Lucky you! Jeg drømmer også om en DVF slå-om.

    • Maja said:

      Hej Betina 😉 Eeeelsker DVF. Er også vildt glad for begge items..

Skriv et svar

