She’s like a Rainbow – Aros 19.06.11

Hold fast, jeg fik hørt noget Stones på alle de køreture i marts-april 😉
Nå, men jeg var regnbuefarvet udenpå i går:

Inde i Olafur Eliassons installation “Your atmospheric colour atlas”


For da var jeg tilbage i mit gamle hood, 8000 C.


Her i en noget uklædelig gul – måske deraf den mildt overbærende, men goofy mine?


Det var jo naturligvis på Aros, jeg slog mine folder. Jeg måtte med egne øjne besigtige Olafur Eliassons “Your Rainbow Panorama” og Frederik Raddums udstilling “Get Lost”, som især damerne var pjattede med.


Men først var jeg her.


På min svogers ark. Han har selv tegnet og bygget den. I kan se mere her.


Jeg har aldrig været i et hus så pænt. Bygget i en grusgrav. På pæle. Når man er inde i huset, kan man kikke ud på trætoppene.


Den perfekte ramme om et blasert, verdensfjernt ansigtsudtryk 😉
Pantsuit: De fire Årstider – cardi: Esprit – random wife-beater og shorts

Skriv et svar

