Nails, nails, nails 26.07.11


Et must-do if you ask me 🙂


Først damerne, som udover fine negle fik en kvik-lektion i rudimentært thai-engelsk. Jeg sad med fusserne i vand udenfor hørevidde, så de måtte klare sig selv. Man kommer langt som negledame med fagter og en stor portion tålmodighed 😉


Et fodbad, en underbens-scrub og -massage, en fodmassage og en gang lak senere. Fikse sandaler ellers.


Superskarpe voksede øjenbryn. Jeg tog det pænt, indtil hun kom til min – hårløse troede jeg – overlæbe. Man må lide for skønheden, som de siger. Men der står ingen steder, at man skal gøre det i stilhed, gør der?


Fine negle med OPI-lak på. Blommefarvet med rødt shimmer. Jeg kan ikke huske, hvad den hed. Men den passede perfekt til min kjole. OPI er gode til de der mørke lakker.

Det holdt i næsten en uge. På hænderne i hvert fald. Hele balladen kostede 250 kr. for mig og 50 kr. for hver af damerne. Nogle gange er det de små, overflødige luksusting, der gør én glad. En ekstra kop kaffe på en café, en halv time i hængekøjen i selskab med et lille stykke mørk Lindt-chokolade, en tur hos negledamen.

4 comments
  1. Ååårh hvor hyggeligt med sådan en rigtig tøsetur, havde mine piger været lidt ældre havde jeg ladet dem prøve samme tur 🙂

    • Lisa Kirketerp Andersen said:

      Det er nemlig rigtig hyggeligt, og en ting vi havde glædet os meget til 🙂

  2. Malsen said:

    Nej, hvor er det et pænt arbejde hun har lavet! Og gud, hvor billigt….det er jo helt vildt.
    Hehe….er vild med de labre “futter” 😉

    • Lisa Kirketerp Andersen said:

      Det blev bare så fint. Det var svært at få med på billedet, men begge ældstepigens tommelfingernegle havde det fineste orientalske mønster i hvidt og sølvglimmer. Malet i frihånd! Så sejt!

      Futterne til gengæld… tja dem kan der siges meget om 😀 Ikke så fashion men meget praktiske 😉

Skriv et svar

