Girly technology

…mon Hubsteren ville bryde sig om, at Ipad’en fik en jakke af Marc Jacobs?

Ipad case fra Marc Jacobs seen on Net a Porter

Den falder nok ikke i god jord, men ih hvor er den fin og passer ganske fint til storesøster Stam Bag.. Anyhow grunden til jeg kom til at liste ind på Net a Porter var, at jeg har fået mig en Iphone. “Og?” tænker i nok, men det er skam store sager herhjemme, jeg har nemlig plaget i månedsvis 😉 Og nu skal den lille dame have tøj på. Et cover af en eller anden slags. Jeg har blandt andet set en fashionibel ung og lækker dame med et cover i læder, der beskytter skærmen….men jeg ville jo nok helst støtte min mand nummer 2, Marc 🙂 Har i nogle gode forslag til lækker beskyttelse til Mona? Altså, Mona..min Iphone 🙂

xoxo Maja

4 comments
  1. Hvis man har tendens til at have den i lommen, så skal coveret ikke være for tykt. De der ligesom åbner som en bog, med plast foran skærmen, er for det meste rigtig fine men tykke.
    Pas på at du får en der passer nøjagtigt, jeg gik fra 3’er til 4’er og bruger stadig det gamle cover. Med det resultat, at mobilen er driblet ud af lomme OG cover et par gange og det har givet skrammer…! GRRRRRR!
    Men Mulberry har nogle rigtig fine nogle;) Derfra kommer mit næste cover, er jeg ret sikker på.
    Go jagt!

    • Maja B said:

      Godt tip Lene, jeg er en klovn til at passe på ting, så det skal bære noget, der virker 😉 Hmmm…Mulberry sagde du ?;D

  2. Lækkert, lækkert iPad cover, jeg har også luret på det og kunne rigtig godt tænke mig det, meeen det er sådan set mandens iPad derhjemme og jeg er ikke sikker på at han vil være fan 😉

    Til min iPhone har jeg en MJ Cover, et af dem i gummi, nogle bryder sig ikke om dem, men jeg elsker det, fordi det simpelthen beskytter min telefon. Jeg er åbenbart meget klodset og har tabt mine telefon nogle gange, men kære MJ passer på den 😀

    • Maja B said:

      Ja, er det ikke fiiiint? Tror også, at hvis jeg ikke forelsker mig i et Mulberry, bliver det nok MJ 🙂 Hvor har du købt dit?

Skriv et svar

