My Caddie says long as You’re still in the State You’re okay 28.08.11


De sidste par dage har jeg været her sammen med mine søde kolleger. Den har stået på lækker mad, vin, golf og gode samtaler.


Og en fin udsigt fra mit værelse.


Geo Rings fra Marc Jacobs.


Herre-livrem, thrifted.


Og jeans, top og cardi. Siden jeg nu ikke havde en af de fine, ternede nederdele og en kæk sixpence 😉


Efter at have siddet ned i adskillige timer, var det rart at komme udenfor og smække til nogle bolde. Overraskende nok fandt jeg ud af, at det faktisk er rigtig sjovt, det golf der. Selvom jeg godt nok ikke nåede ud til wauw-skiltet 😉


Fine 70’er-inspirerede lamper i restauranten.

Skriv et svar

