Like a Virgin 26.09.11


From the queen of vintage shopping, the ever stylish Vintage Virgin.

Jeg skal vist støvsuge skabene for et stort tørklæde, jeg kan diy’e.
Sådan her vil jeg i hvert fald gerne klæde mig, når jeg skal til Indien.
Bare skuldre, nedringninger og korte nederdele er nemlig en no-go der, så det ville være helt perfekt med sådan en super-let poncho til at smide over en maxikjole.

I would love to look like this when I go to India – maybe a scarf or an old table cloth can be diy’ed into something like it?

2 comments
  1. Malsen said:

    Super fint billede 🙂
    Er slet ikke misundelig på det der Indiens-noget…..heldige rad!

    • Lisa Kirketerp Andersen said:

      Hun har så fed en stil, hende Vintage Virgin, og hun har de sejeste outfit-billeder.

      He-he, jeg skal nok foto-dokumentere alting, Miss Malsen 🙂

Skriv et svar

