Date nite

i Malmö var en total succes! To timers morfar efterfulgt af lækker middag og cocktails var lige hvad jeg havde brug for!

Outfittet blev ikke som planlagt, da jeg blev fristet i H&M og Weekday.. Se bort fra det betuttede ansigtsudtryk – jeg er drøntræt for tiden 🙂

 

 

Outfit details: Dress H&M, shoeboots Weekday, earrings Julie Sandlau

Det betød jo så også, at jeg ikke fik mine elskede Manolos ud af kassen denne bryllupsdag… gad vide om de ikke kan sniges ud til en anden date nite snarest (host, host Hubst 😉

Maja

6 comments
  1. Wauw hvor er du smuk… Havde aldrig gættet det var en H&M’er 🙂

    • Maja B said:

      Tak søde Trine – nej, vel? H&M har virkelig gjort det godt 🙂

  2. Malsen said:

    Du ser simpelthen så fantastisk ud i den kjole! Smuk 🙂

    • Maja B said:

      Tak skønne Malsen, jeg er også vildt glad for den! Den fungerer også fint til hverdag på kontoret med jeans under 🙂

  3. Lisa Kirketerp Andersen said:

    Fede booties, sista!

Skriv et svar

