Are you a Skinnies or a Bell Bottoms Bootcut Girl? 13.10.11


Source: Keiko Lynn


Source: Coming to you live!

Diskussionen om skinny jeans versus de opdaterede kassebukser (jeg kan rent faktisk huske, da kassebukser oprindeligt var the shizzle 😉 ) har for et stykke tid siden været oppe at vende hos Sofie.

Hvis man ikke føler trang til at genoplive 70’erne – hvilket jeg absolut ville, hvis min popo kunne klemmes ned i det fancy par, jeg købte secondhand i NY for… ahem, 13 år siden, rundt regnet… det tror da egentlig fanden, at de ikke passer længere. Tretten år og to børn senere – er der også the bootcut alternative.

Hvad jeg selv foretrækker? Kik lige her 🙂

Skriv et svar

