Flere grønne pailetter 23.11.11

Ahh, se.
Mrs. Paltrow er også glad for grønne pailetter.
Hendes kjole er fra Elie Saab.

Jeg foregøgler mig stadig, at den grønne kjole ryger på til nytår herhjemme i privaten, selvom gummistøvler og rulam sandt at sige nok ville være mere passende.
Måske kunne alle tre dele kombineres 😉

Ellers er der gang i endnu en uge med knald på, på arbejdet.
Jeg tager afsted i mørke og kommer hjem i mørke og føler mig mest af alt som en muldvarp.
Kaffe og daim er ugens foretrukne pick-me-ups, og frisk luft får jeg ikke meget af 😦

Gårsdagens mange arbejdstimer har sat sig som craving efter kanelsnegle til morgenmad og en dump hovedpine over højre øje, og selvom det kun er onsdag morgen, vinker weekenden forførende forude.

Hvordan mon jeres uge er?

2 comments
  1. TineNora said:

    Jeg har lige taget en lille lur efter en dejlig lang gå tur med hunden 🙂 Der skal jo være nogle enkelte goder ved at gå hjemme 😉 Jeg tror du bliver super smuk i den grønne kjole nytårs aften

  2. Lisa said:

    Uuh, det lyder skønt, Tine. Jeg er sikker på, at den lur var velfortjent 🙂
    Nu får vi se med den kjole 😉

Skriv et svar

