When you’re Alone, you’re Alone 24.11.11

Så blev det aften, og huset er endelig tyst (så stille som et hundrede-og-seksten-år-gammelt hus nu kan være).
Jeg har ellers set frem til de her aftner i eget selskab (man skal forsøge at vende det uafvendelige til noget positivt, ikke?).

Men jeg kan ikke rigtig få åbnet op ind til det rare.

Jeg har ellers gennempløjet to nye, komplet ligegyldige ugeblade, spist alt for meget chokolade og helt ekceptionelt lagt neglelak (helt ny, limefarvet, fin), men jeg er stadig tungsindig på den uncool måde, a la Æslet, overtræt, og det murrer i skinnebenet. Hvad fanden! Jeg har ikke gjort noget som helst for at nurse min slumrende skinnebensbetændelse de sidste mange uger?? Totalt uretfærdigt!

Jeg har fundet nogle dejlige thrifties i dag, bl.a. et fedt tinarmbånd med et fint mønster, og købt et par kalendergaver til damerne.
I går hørte jeg et foredrag om noget, der virkelig interesserer mig.
Jeg har fået lavet en masse arbejde i denne uge.

Der er dejlige ting i vente i weekenden, som mestendels har med middage, hundeluftning og godt selskab at gøre.

Fiffi sover rullet sammen med hovedet på mit ben, hendes åndedrag kan næsten ikke høres.
Varmen fra hendes lille hunde-krop kæmper en brav kamp for at forplante sig til mig.
Brændeovnen har sin egen uregelmæssige vejrtrækning.
Træet giver sig derinde.
Din scene er sat.
Hygge, indfind dig nu, for f…..!

1 comment
  1. TineNora said:

    hygge kommer altid kun når man kigger den anden vej… Ved alt om det… Men nu er det fredag med weekend hvor middage, hundeluftning, og godt selskab er lige om hjørnet… kigger du den anden vej nu?? 🙂

Skriv et svar

