Follow Suit(case) 08.12.11


Der er opbrudsstemning i bondehuset.
Der lå en ugle i postkassen i går.
Og der bliver pakket kufferter igen.
Nogle af dem trækker tårer, andre får mundvigene til at krølle opad.

De sidste er mine.
Jeg fylder dem med flimsy items, egnede til sporadisk frekventering af caféer, og andre overflødige, luksusagtige, men fornøjelige sysler.
Ingen gummistøvler eller rulamsjakker med hundemad i lommerne.
Jeg skal nemlig besøge min fashionable sista i weekenden.
Jeg skal trille med barnvogn rundt om Søerne.
Og vi skal lave civiliseret ballade.
Ja, vi skal!

Uglen?
Den fortjener sin helt egen historie 🙂

Visiting my sista in Copenhagen in the upcoming weekend 🙂

2 comments
  1. Malsen said:

    SKønt lille indlæg – hav en fantastisk tur 🙂

Skriv et svar

