Lend me a hand…

Min fashionable sista besøgte os i sidste weekend og lige overfor Torvehallerne var de gode og overpricede kræmmere ude. Mine niecer spottede bling bling bamser og jeg spottede en absolutnødvendig hånd. Jeg har nemlig længe ledt efter en mannequin hånd, der kan holde på mine ringe. Min søster synes, at jeg skulle have den i julegave – jeg var bestemt ikke uenig..

Scarlett (hun kan ikke hedde andet – er sikker på, at en Mad Mennish ung dame, ved navn af Scarlett har siddet håndmodel til denne lækkerbisken) bor nu ved søerne og skal rengøres, pusses og nusses om og skal have ny, lækker rød lak… Gruer ved tanken om at skulle male lakken på (jeg er for Nynneagtig til at det bliver godt), men gad vide, om det ikke lykkes 🙂

Maja

Skriv et svar

