Rooney Mara 11.01.12

Masser af arbejde, influenzaramt barn og prosaiske hverdagssysler gør min påklædning ganske kedsommelig.
Jeg vil derfor spare jer for den 😉

Derimod gør Miss Mara det fabelagtigt – både på forsiden af amerikansk Vogue og som Salander i “The Girl with the Dragon Tattoo”, som jeg – noget forsinket, indrømmer jeg – var på biograf-date og se i søndags.
Men frisuren, åh frisuren!
Nu drømmer jeg om kort, skarpt, tykt pandehår.

Jeg har haft det engang.
For mange år siden.
Måske skulle jeg prøve igen.

Someone nice took me out to see “The Girl with the Dragon Tattoo” last Sunday, somewhat late, I admit!
But sweet, nonetheless. Now, I dream of short, thick bangs and multiple piercings 😉

Skriv et svar

