Warm… warmer… disco! 06.02.12


Save Me! fra OPIs Nicki Minaj-serie, hapset i Matas i Friis, hvor jeg har været så heldig at finde flere OPI-lakke, der ellers var udsolgt andre steder.
Jeg har både under- og overlak på og fire lag inde imellem, men den tørrer super-hurtigt.


Den gør sig faktisk mest realistisk lidt ude af fokus 😉
Der er både almindeligt sølvglimmer og sådan nogle konfetti-strimler i.
I dagslys er de blå, men i kunstigt lys bliver de regnbuefarvede.


Desværre er selvsamme konfetti også den eneste ulempe, jeg kan komme i tanke om: Den stikker jo ud over neglen, for hunde!
Når lakken så er tør, har man sådan nogle uldne negle med flossede kanter, der godt kan forrette pænt meget skade på nylonstrømper og andre sarte materialer.

Men jeg kan tilgive den her neglelak alt (også de exorbitante 125 kr. den koster).
Jo, jeg kan!
For den er så pæææn.
Jeg har en discokugle på hver finger.


Herfra

Skriv et svar

