Dullegrej

Jeg trængte til nye stylingprodukter og en øjencreme, der rent faktisk virker. Så med hjælp fra nicehair.dk og Nage blev kontoen mindre og dullegrejet opgraderet 🙂

Osis Refresh Dust dry shampoo, Kevin.Murphy Fresh.Hair dry shampoo and Hair.Resort and Eye Serum from Restylane

Øjencremen virker som lovet – fantastisk. Og jeg forsøger for tiden at lade være med at skylle og føne håret hver dag, men det er virkelig en vanesag og uden tør shampoo går den slet ikke 🙂

Hvad gør i derude? Vasker/skýller i håret hver dag?

Husk i kan stadig nå at deltage i konkurrencen….

Maja

2 comments
  1. Lækre sager, især Kevin Murphy! Jeg vasker normalt hår hver 3 dag, og på 3.dagen kommer der så tørshampoo i om morgnen for at gøre håret lidt mat inden jeg så vasker det om aftenen.

    • Maja B said:

      Jeg higer efter at finde samme rytme 🙂 Må vist hellere bare tage mig sammen…

Skriv et svar

