Marni for H&M

Efter H&Ms sidste tacky samarbejde med Versace plus en fin og ubrugt  Lanvin cocktail kjole i skabet,  har jeg ikke haft den store interesse for de forskellige H&M collaborations.

Et er hypen over det hele hver gang – deprimerende lange køer i det fysiske butikker og umulige online forhold. To er de specielle designs…. jeg synes generelt, at det er super fedt med originale designs, men tit bevirker det også, at jeg ikke bruger de items til større fester for at undgå at stå ved siden af en i samme outfit..

Men til trods for ovenstående brok er jeg altså stærkt draget af samarbejdet med Marni… Print og 70’er farver kan jeg altså ikke stå for. Så gad vide, om jeg nu alligevel skal kaste mig i kø med de andre frådende damer…

Hvad er jeres holdning til H&M collaborations?

 

 

Billeder herfra

Marni kollektionen kommer ud 8. marts 2012

Maja

4 comments
  1. Me LOOOOOOVE Marni!;) – nogle gange H&M… Ej, stor løgn, elsker altid H&M!
    Men ikke det sidste samarbejde med hende sugemallen, det var for outreret for mig;)

    • Maja B said:

      Jeg er også ret hooked på samarbejdet.. Må hellere sætte den 8. Marts af til kø… Og ja sidste samarbejde med Fru Malle var pænt skidt! 🙂

  2. Jeg står også af. Jeg dur bare ikke til det ræs, og så synes jeg ofte priserne er latterligt høje ift. kvaliteten. Så jeg springer over. Overvejede ellers en prikket jakke, men den ser bare ikke lige så fin ud som på de første billeder.

    • Maja B said:

      Jeg havde samme mening, men er nu alligevel fristet …igen…støn 🙂

Skriv et svar

