WTF uge 7

…Når bagdøren går i baglås og to stks niecer, et stks Beeks, to lettere stressede Fashionistasistas og et væld af indkøbsposer står og tripper for at komme ind og slappe af….

…Når man i flere dage må slæbe store skraldesække ind igennem lejligheden og rundt om bygningen for at komme af med alt det skrald…

…Når der går hul på skraldesækken…. (jeg ville have taget et billede, men var for hysterisk :))

…Når man må ty til låsesmed og bløde mange, mange penge for at få låst døren op – der røg dét par sko ;D

…Når ens køkkenvask er utæt (igen jeg ville have taget et billede, men blev for hysterisk…)

…Når man putter for mange ting i køkkenskufferne og en træske sætter sig på tværs…

…Når man tre dage senere ikke har fået skuffen op…

…Når Hubsteren ikke er hjemme til at ordne ovenstående…

…Når Beeks får diarre…

…Når man har shoppet månedsbudgettet op på en uge…

…Når man køber fin Peter Plys platisk larme bog til Beeks og skidtet ikke virker….og må i BR …igen!!!

…Når Beeks står op 04.15 – need I say WTF!!!!

Damn en uheldig uge, jeg har haft!! Skriv jeres gode tilføjelser i kommentarfeltet, så jeg ikke føler mig helt alene 🙂

Maja

Skriv et svar

