19.02.12

Dagen skal bruges til at pace Beeks til at være kattekonge.. eller bare lade være med at tude, når de slår på tønden.

Outfittet består af et par favoritmærker – Marc by Marc Jacobs og H&M. Jeg købte kjolen, da jeg var gravid og må nok sande, at det er sidste gang, jeg har den på idag. Den er simpelthen for stor. Det er ærgerligt for jeg elsker printet. Hvem der bare havde evner med en nål og en tråd og kunne sy den ind. …. Vi må vist have gang i den salgsblog, så andre kan nyde godt af mine fejlkøb.

 

 

 

 

 

 

 

5 comments
  1. monica said:

    Fedt outfit og kjole:-)

    Ja det er et dejligt “luksus” problem, når tøjet fra graviditeten bliver for stort. Som jeg heldigvis også kender pt;-)

    • Maja B said:

      Ja det er jo faktisk et luksusproblem Monica, du har helt ret.. 🙂 og jeg burde måske påskønne, at jeg rent faktiske tabte den trillion kilo, jeg tog på, forholdsvis hurtigt – god pointe 😉

  2. Du kunne jo også smutte forbi en skrædder med kjolen i hånden og se hvad der kunne laves af sjove ting;)
    Det må jo siges at være deres speciale, det med nål og tråd;) Rigtig ærgerligt at sende en så skøn kjole videre…
    God jagt!
    Lene.

    • Maja B said:

      God ide Lene.. Det er på to do listen i næste uge

Skriv et svar

