Test af Shellac

I know, I know lidt langsom i optrækket, men jeg har ikke haft overskud tid til at prøve Shellac før nu.Så da min søster var her for en uges tid siden, fik jeg en tid hos Facebody og blev puslet lidt om.

Der var masser af fine farver at vælge imellem, men da Karin sagde Louboutin rød, var jeg solgt 🙂

Shellac’en holdt knap en uge – det fik jeg allerede at vide, før jeg fik det lagt: at det ikke holder nær så godt de første gang – man skal lige lære at passe på neglene på en anden måde end ved almindelig neglelak.humør.

Hvad siger i? Er i til Shellac?

Maja

2 comments
  1. Jeg elsker det! Fik det selv lavet for første gang for kort tid siden og mit holdt 14 dage – og jeg tror det kommer til at holde længere næste gang. Jeg vil rigtig gerne have det lavet igen snart.

    • Maja B said:

      Fedt! Jeg var også vildt glad for det, jeg skal bare lige lære at passe bedre på det 😉

Skriv et svar

