Mornings

… er ikke altid fyldt med oceaner af tid herhjemme. Efter Beeks er kommet til, er der ikke lige det ekstra kvarter og derfor må man vælge: enten at give op og gå ud af døren med halvvådt hår eller optimere rutinerne. Førstnævnte er ikke en option for mig – det ved alle, der kender mig privat. Er sgu lidt anal med det hår og mit hår er bare ikke nemt at style efter en god nats søvn uden nedenstående 🙂

Så jeg har optimeret stylingen til 13 minutters hardcore rutineret krølleri og ja – jeg står op før alle i husholdningen for at kunne gå ud af døren med hår med fald i… tænk hvis jeg ikke var så forfængelig, så ville jeg have…. ærgerligt hår!

Anyway, en føntørring, 3 produkter, et par kamme og et krøllejern og et glattejern og som sagt 13 minutter senere…

Denne kam/børste er forresten for vild! Jeg er så glad for den og den kan købes i Zimmersonne til under en 100 mand.

En af grundene til, at det går stærkt, er min hårtørrer. For mange år siden kom teknikeren op i mig og jeg fandt ud af, at min hårtørrer skal minimum have 2200 watt… ellers går det for langsomt – udover at være forfængelig, er jeg også en voldsomt utålmodig sjæl… og hey, bare man kender sig selv, kommer man langt ;D

Bruger i lang tid på håret om morgenen eller er i velsignet med hår, der nemt lade sig style?

Maja

3 comments
  1. Hår er bare ikke nemt… Har man krøller vil man hellere have glat hår og omvendt!
    Jeg har sidder ved frisøren MANGE gange i løbet af mine år, for at få lavet perma-krøller – som alligevel aldrig holder ordentligt. Mon jeg lærer det…?
    Men – vil det sige at dit hår egentligt er helt glat? Og at du tilfører ‘faldet’? Jeg er begyndt at bade om aftenen og så flette håret i to stramme af slagsen, som jeg så sover med og føner næste morgen INDEN jeg piller elastikkerne ud.
    DET gir liv og glade dage;) Især med brug af Crude Clay fra Sebastian, det skal bare krammes i spidserne, men ikke for meget.

    • Lisa Kirketerp Andersen said:

      Hov-hov, Lene, det fif skal jeg da liiige prøve, for 13 minutter er for lang tid for Frk. Utålmodig her. Og så er jeg oven i købet en total frisure-spasser, men to stramme, en gang føn og noget hård voks kan jeg godt klare 😀
      Tak for tippet!

    • Maja B said:

      Præcis! Mit hår er ganske glat…eller det vil sige, det har lidt fald, men det falder ikke så fint ud uden krøllejern 🙂 Bare jeg kunne bruge din løsning…den er afprøvet og det bliver den vildeste tynde afro..hehehe..måske skulle det afprøves igen..det er et par år siden… må straks ud og købe Crude Clay 🙂

Skriv et svar

