Mac

Vi elsker Mac ved søerne. Produkterne holder hver eneste gang og prisen er heller ikke voldsom.

I sidste uge havde jeg et gavekort til Magasin, der brændte et hul i min lomme, så jeg endte i Mac standen med et ønske om en ny primer…. ja, jeg er jo ikke en vårhare længere og bliver nødt til at fylde de små rynker ud 🙂 Jeg valgte Brightening Serum og er glad for den.

Den giver en glat overflade på huden og kan bruges under den daglige mineralpudder eller helt uden.

Bruger i primer?

Maja

4 comments
  1. Jeg har en primer fra Gosh som jeg bruger, men kunne nu godt tænke mig at prøve den fra MAC!

    • Maja B said:

      Jeg har brugt den i en uges tid nu og er super glad for den – den er lækker, holder og fugter endda huden lidt – den kan klart anbefales 🙂

      • Det lyder godt, jeg overvejer sådan en tur hos MAC hvor de lægger makeup og man kan købe produkter for de penge man betaler for det, så kan jeg jo passende bede dem om at bruge primeren 😉

  2. Maja B said:

    Godt tip G…måske skulle jeg også tage mig sådan en omgang 🙂

Skriv et svar

