Gentlemen’s Affair Konkurrence

Hvor har jeg glædet mig til at kunne præsentere jer for denne konkurrence! Gentlemen’s Affair er et af mine all time danske yndlingsmærker, og derfor er det ekstra fedt at kunne give jer læsere en chance for at vinde et par Goldie Slim Leg Navy curd designet af Lise Nyborg Pedersen. Jeg ejer dem selv og er så begejstret for dem.

 

Hvad skal du gøre for at vinde buksedragten?

1. Følge Fashionistasistas på Bloglovin’ og LIKE  indlægget der.

2. Find derefter dit yndlingsdesign på Gentlemen’s Affairs webpage og post link(s) i kommentarfeltet herunder – fortæl os gerne hvorfor lige præcis du skal vinde den lækre buksedragt.

Sidste frist for deltagelse er den 15.marts 2012

Lise Nyborg Pedersen om buksedragten Goldie:

“Vidste I at Goldie er inspireret af en film hvor Goldie Hawn arbejder på en fly fabrik under 2. Verdenskrig? Mændene var i krig, incl Goldie egen mand, og kvinderne havde derfor ofte “mande-arbejde”. Filmen hedder Swing Shift (dansk græs-enker) and I love it SOOO much… :))) Faktisk er jeg vild med de fleste Goldie Hawn film.”

Gentlemen’s Affair – et dansk brand, der ikke er udpræget dansk

Gentlemen’s Affair er et high fashion, retroinspireret brand med kant. Fokus er på
trendsættende styles og en innovativ denim linje. Som navnet antyder er stilen sexet, men
sofistikeret og har en pasform der gør det bedst mulige for den kvindelige figur.

Brandet er især kendt for højtaljede bukser og nederdele, sexede buksedragter og
viser det absolut nyeste af den internationale modescene. Det er et unikt design der ikke
går på kompromis med kvaliteten, hvilket ses i den høje kvalitet af stof og detaljer, og
tøjets snit og pasform.

Fra begyndelsen har brandet opnået en høj coolness værdi hos modemagasinerne og blandt
berømtheder i Danmark. Internationalt har berømtheder som skuespiller Liv Tyler og
Helena Christensen købt tøjet og tøjet har været opsøgt at internationale magasiner som
”Women’s Wear Daily”, ”Marie Claire”, ”Frame” og ”VS”.

Designeren Lise Nyborg Pedersen grundlagde Gentlemen’s Affair i 2002.

Held og Lykke!!

Maja

http://www.gentlemensaffair.com/

21 comments
  1. Skøn konkurrence. Jeg elsker GA, men har stadig til gode at få mit første item derfra.

    Jeg er selv vild med denne kjole, som er super klassisk og virkelig feminin.

  2. jeg er totalt vild med den buksedragt . den er så hammer lækker og jeg er sikker på at den ville passe godt til en tur i byen med tøserne når vi skal ud at finde manden i mit liv 🙂

  3. Wauw den er SÅ lækker den buksedragt<3 Den skal jeg da vinde fordi jeg ville blive sindsyg glad for den og fordi jeg lige har været på en lille tur rundt i shoppen og er meget nysgerrig efter at prøve mærket da jeg ikke kender det i forvejen men blev forelsket i en del derinde:o)
    Favoritterne var mange men den her vil jeg få svært ved at leve uden

    http://www.gentlemensaffair.com/pi/Desire_Black_3282_116.aspx

  4. Jane Tvede said:

    Varenr.: 3939

    50ér inspireret sommerkjole med stropper der bindes på skulderen, og sidelommer Materialebeskrivelse: 97%Bomuld 3%Elastan Str. 36-42
    Før: DKK 999,00
    NU: DKK 599,00
    Er helt væk i denne smukke kjole
    <3<3 Deler gerne og håber det bliver mig der vinder <3<3

    • Conni Schmidt said:

      Og jeg skal vinde buksedragten, fordi den ville være så lækker sammen med den valgte skjorte! 🙂

  5. Julie Nagel-Udsholt said:

    Uhhh, den er så fed!! Både sexet og praktisk;-)
    Jeg er også faldet pladask for denne kjole http://www.gentlemensaffair.com/pi/Eleonora_Kaki_3313_116.aspx! Den ville jeg ikke komme ud af hele sommeren tror jeg!
    Følger dig på Bloglovin, men af en eller anden årsag viser den ikke dette indlæg. WEIRD!!! Prøver igen senere:-)
    Tøserne på fb har fået et hint

    -Julie 🙂

  6. Julie said:

    Ak, jeg kan slet ikke få det der Bloglovin’ til at virke lige nu! Der skulle komme en bekræftelsesmail, som slet ikke kommer. Åhh, jeg håber, jeg må være med i konkurrencen alligevel! Jeg har nemlig ønsket mig Goldie, siden hun kom frem for efterhånden temmelig mange år siden. Dengang som nu var jeg studerende, så hvor gerne jeg end ville, var der aldrig plads i budgettet til smukke Goldie. Siden har jeg fået to små dyre damer at forsørge, og det bringer mig ikke tættere på drømmen om at eje dette mesterværk, for med to blebørn går alle su-kronerne til bleer på de små blenumser og brød og grød på bordet. Og flyverdragter, sandaler og…alt muligt andet end tøj til mig! Min absolutte favorit på Gentlemen’s Affair’s webshop er Goldie, ingen tvivl om dén sag! Men denne http://www.gentlemensaffair.com/pi/Granita_Navy_Cord_fl%C3%B8jl__4122_114.aspx er nu også noget af det pæneste, jeg har set! Jep, jeg har vist en ting for buksedragter fra Gentlemen’s Affair.

    Nåhm, for at gøre en lang historie kort, så håber jeg, at jeg må være med, selv om Bloglovin’ driller, og jeg skal vinde, fordi jeg har ønsket mig Goldie længere end jeg kan huske og aldrig får råd til at erhverve mig noget så fint med alle de børn på den helt umuligt lille indkomst, jeg har!

    Lange, længselsfulde suk fra Julie

  7. Kvium said:

    http://www.gentlemensaffair.com/pi/Pastilla_Black_Viscose_2861_114.aspx

    Den her må jeg da eje til forårets solskinstimer og tid til bare arme. Den er fantastisk synes jeg!!

    Og jeg krydser fingre for at jeg vinder fordi jeg er SÅ dårlig til at forkæle mig selv! Køber altid tøj og sko til ungerne og glemmer helt hvor fedt det er med nyt. Så nu krydser jeg fingre for at jeg blir forkælet her, og den buksedragt er da bare allerbedste bud på forkælelese!! 🙂

  8. Anna Louise Austring said:

    Jeg har aldrig set så flot en buksedragt! Og det ser ud som om, at man får en flot bagdel i den 🙂
    Jeg synes også, at Gentlemen’s Affair har det skønneste tøj – og udover buksedragten, så er jeg blandt andet ret vild med: http://www.gentlemensaffair.com/pi/Luna_Black_3994_119.aspx som er en super fin nederdel!

    Jeg håber, at jeg vinder den skønne buksedragt, fordi jeg trænger til at føle mig lidt lækker efter en fyring, der gav selvtilliden et dyk!

    De bedste hilsner Anna

  9. Jeg vil vildt gerne vinde denne så smukke buksedragt til min smukke smukke storesøster.

    Jeg ved om nogen, hvordan det er at blive ramt af sygdom og stress (er selv førtidspensionist på 9. år pga angst m.m.). Nu er det overgået hende 😦 Øv… Vil ikke ønske det for selv min værste fjende.
    Først indlæggelse med mistanke om blodprop i lungen, 32 år gammel, for 4 uger siden. Det viste sig at være stress og hun har været sygemeldt nogle uger. Med smertestillende pga. smerter i brystet.
    Det er også hårdt med 2 børn der også kræver sit.
    Da hun fik den yngste havde hun begyndende bækkenløsning, og det er så nu gået helt amok. Hun har vildt mange smerter. da noget har låst sig fast ved bækkenet, er igen sygemeldt og går til kiropraktor og får smertestillende. Det har hjulpet lidt. Men slet ikke nok.
    Jeg fejler i forvejen så meget… Ville ønske jeg også kunne tage dette, så hun har overskuddet til sine børn ❤
    Hader bare at se min søster syg 😦

    Ville ønske jeg havde en masse penge og bare kunne overøse hende med nyt tøj og al mulig anden forkælelse, da hun de sidste knap 7 år altid har sat sine børn først og ikke har brugt en masse tid og penge på sig selv. Men som førtidspensionist bliver man ikke lige millionær 🙂

    Så jeg håber at jeg kan komme til at forkæle hende med denne buksedragt, som bare vil sidde SÅ godt på hende ❤

    http://www.gentlemensaffair.com/pi/Gina_Black_Denim_2130_116.aspx (Der er mange fede ting, men denne kjole er en af mine favoritter, sammen med flere af buksedragterne :-))

  10. camilla v. said:

    Jeg er tilmeldt via. bloglovin, har delt konkurrencen på facebook, liker konkurrencen, og har fundet min absolutte farvorit style som er en lækker strik, til de kølige forårsmåneder; http://www.gentlemensaffair.com/pi/Rigato_Komb_Seagul_3792_130.aspx

    Jeg håber jeg er den heldige vinder, jeg har ikke økonomi til at shoppe alle de fede ting jeg ønsker mig pga, en kronisk sygdom som gør jeg desværre ikke kan arbejde, hvilket er øvvvv! Så lidt selvforkælelse kan man altid håbe på 😉 Rigtig god weekend 🙂

Skriv et svar

